Wednesday, March 14, 2007

Moving out!

Heej fluffsruffstuffs.

Idag är det fett lätt rätt den 2a vårdagen! igår va det ju bajj igen, men vi minns förrgår som den funnits för evigt hihi.

jag sitter i skolan nu på min lunchrast och väntar på dagens sista lektion, filosofi! Mycket roligt ämne.. faktiskt :) sen är det hem och träna pilates tror jag! ska egentligen dansa, men får så ont i min svank (klaga klaga men ack så är det) så det blir nog hemmagymmet after all. funkar lika bra, om inte bättre!

Min mobil ringde 8.00 idag eftersom jag skulle ta bussen 8.57.. jag somnade visst om, vaknade 8.24 och fick lite bråttom..
trots allt han jag göra mig iordning, fixa frillen o allt (fluffy allabama) och gå lugnt och stillsamt till bussen. Kom dit alldeles för tidigt med! ballt va xD hihi.. iiii alla fall, jag o lollo va ensamna från våran klass på bussen och då insåg vi att vi tog bussen en halvtimme för tidigt till skolan! IMPRESSIVE jag blev inte ens arg på mig själv

det jag ville få sagt, var att första lektionen var Svenska och vi håller där på med att skriva recenssioner, jag då om The Hills. Och idag eftersom det är så fint väder är jag på EXTRA sommar/värme/utomlands humör, och meningar i mitt arbete som; hon flyttar från Laguna Beach, Kalifornien till storstaden Los Angeles, hjälper inte mig så mycket!?

deet jag vill få sagt med detta är..

JAAAAAAAAAAAG VIIIIIIILL HÄRIFRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN! hihi gött va.. lr jag vill iaf ha sommar (sommarlov får man ju inte uppleva igen :O) spännande va hihi..) meen jaja,

SOMMAR VÄRME UTOMLANDS BADA SHOPPA äta VATTENMELON CYKLA GRILLA

känner att det är dags för allt det nu! idag är jag allmänt glad, bortsett från kylan hihi

Mymms.

No comments: