Tuesday, April 24, 2007

sjuuuk.. blä

Jahopp..

åkte hem 10.07 från skolan idag.. snorade mig (får man skriva så hm..) genom första lektionen, filosofi! Va det onödigt eller va det ONÖDIGT att åka till skolan! Jag åkte dit för att vi har nämlien vårat svenska B nationella imon, från typ 8-13! ORK.. så jag ville vara på sista svenskan innan provet, men det blev ju inget med det heller..

Jaja.. jazmine sa att dom typ sov genom svenskan och på religionen gick dom och åt ( i smell "eget arbete") . MEN det dumma var att vi fick tydligen hämta ut studentkläderna idaaaag :( det hade ju vart SÅ perfekt om jag kunde fått dom så jag kunde ha på mig tröjan imon.. yes i am in love! my Royal.. hihi

när jag kom hem sorterade jag in alla mina Dancelife avsnitt i en mapp.. lyckades radera aalla namn på mina mappar.. haha.. hur lyckas man :/ sen kollade jag såklart på alla avsnitt 1-8 <3 hihi och när vi ändå är inne på ämnet måste jag säga att.. JAG ÄLSKAR KENNY WORMALD.. om ni inte har sett det ännu (ehm efterfesten.com , bilddagboken.com ) här har ni han för övrigt xD

MUMMA.


nu kollar jag Ugly Betty.. det är NY fashion week! YUMMY talk to ya later huhu! piis

No comments: