Sunday, September 9, 2007

Soon to be 19!

yees..

det där med att jag aktivt skulle börja blogga igeen.. har ju gått bra, haha iofs va det i förrgår lr nåt jag började så! there is still HOPE! :D

sååå jag fyller snart år! ballt va.. aaallt blir ju så mkt bättre när man är 19, GRR säger jag bara.. eehm lr inte?

meeen fyller man så fyller man!! inget att klaga på här inte c( :
okej, detta skulle jag skriva massa mkt om ju, men orka det nu..
Chez i Fredags med Jaz o Ellie va sådäär.. vi åt Pzza eftersom man inte fick sitta om man inte ååt.. så det va gott, men himla onödigt! Seen va det dessutom himla kallt, o drickorna vi beställde måste ha varit vatten lr nåt för ICKE haha.. Seen kom iaf lite människor vi kännde (Öjersjöpack) men det va inte mkt mera party för deeet! Sen va det en mkt spännnde "efterfest" hos Martin i Öjersjöö, där vi fastnade ett tag.. sen gick vi till Robin i typ 10 minuter seen gick jag Rikard o Jaz hem o sooov vid 5 typ.. TRÅNGT att sova elleer, ofta vi trodde han skulle stanna haha.. han e mkt rolig dock så :D
Dagen efter va det efterhääng i Öjersjöö och hem o göra sig iordning för att sedan åka till Flodahood tll Jacobs pappa.. fotboll Sverige - Danmark, sen feest hos Rasmus. Orka bo en mil bort och behöva GÅ typ.. Myycket spännande att vara den ända 88an bland massa 90or, o Jacob o dom va ju lagom underhållande haha.. kände nååågra iaf men jaja haha.. den tiden är väll över nu då :P
Påväägen hem.. va jacob o resten redigt onödiga.. Deeeeeeeet slutade iaf med att min lilla pojk slog ansiktet i asfalten och typ spräckte läppen o fick värsta djupa skärsåret i handen, och en bit av framtanden åkte(typ 1mm)..PUCK! och nu är han arg för han ser ut som ett missfoster säger han.. men det kommer gå så braa så..och han är liika söt som vanligt hihi.. me like him anyway!
såå nu är jag hemma o trött.. ska nog sova nu för måste upp o städa imon innan mamma kommer hem!
my Bday and all!
1h och 9min kvaar
v

No comments: