Friday, August 19, 2011

Oh My Tumblr!

http://starfishlovesme.tumblr.com/
http://bitchesfamous.tumblr.com/

Lätt o färgglatt o fint kör vi på i höst, visst? Nu är det faktiskt inte sverige vädret som gäller peoples!



Åh jag längtar tills jag har min dator och kan spara länk efter länk efter länk, och hemsida hit o hemsida dit, med massor av snyyyyggt och fantastiiiskt! Så jag kan dela med mig till er i nästa steg :) för er som läser..haha.

Solade idag! Woho! På söndag är det beach volleyboll som gäller, övade lite i poolen idag! We're on FIRE!

Vet att man aldrig ska säga detta högt för då blir det aldrig av, MEN nu är kläderna framme bredvid mig och jag har lovat både den ena och den andre... SNART SKA JAG NER TILL GYMMET! You heard me. Sämst är jag om det inte blir av. Fööör er som missat så har jag o min bebis Alexi en tävling! Den som är mest fit nästa gång vi ses, och förloraren (han) bjuder på bio och middag. Han leder ju ganska stort såå det är verkligen dags att sätta igång! Längtar som tusan efter dagen man verkligen märker att det hänt något! DET är ju motivation om något, visst?

Saknar dig bebis! Snyggface.

v

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

naaaw så söt du är med alexipratet hihi <3 och BÄST är du med all uppdatering.. Denna temrminen ska du spendera lika mkt tid på din blogg som du gör på .... allt annat där ner OK hihi (nej såklart inte men du fattar)