Monday, January 23, 2012

I see you now, Los Angeles.


So, beach 2012 borjade vall lite smatt igar kan man vall saga? ...inte egentligen, man har vall hallt pa med det dar sedan man va 15 typ :P Beach 99, Beach 2004, Beach 2012, same thing. MEN det jag ville fa fram va att vi vandrade "runt i omradet" och det slutade med att vi va hemma igen efter 4 timmar!! STARKT GJORT skulle jag vilja saga! Branner fortfarande i bakbenen and such. OJ vilka omraden vi gick runt bland, phuh me like, och solnedgangen tajmade vi perfekt nere pa stranden med.

Har ar kartan pa hur vi gick. Alexi fixade den precis (jag gissade pa 1.7mil, och visst va det 17.33km vi gatt WOHO)! Och sen far ni lite bildbevis :)



Imorgon ar det vaaaardaaag igen....
v

2 comments:

Kimberly said...

ÅH VAD FINT!!! I'm dying over here! Ska lägga upp bilder från min VARDAG. Vi kan jämföra ;) pusssss

jb von jul tomte said...

yeay vad roligt med massa fina pics!! ja längtar ihjäl mig tråkigt mkt :D <3