Tuesday, April 17, 2012

When you look a little closer..


Tillbaka i koket efter ett very goott late night pass pa gymmet!.. Stallde mig pa vagen idag i skolan jaa, och den visade siffror i ratt riktning jaa, mer kan jag inte avsloja dock!

Ska iaf gora klart min Illustration laxa nu, bara hundra trekvarts-vinkel gubbar kvar att mala tills imorgon! Fixar jag laaaatt..... (allmant bitter pa skolan just nu jaa.) Jag tankte rensa skrivbordet lite samtidigt och skulle valja vilka festliga bilder jag ville dela med mig av nar jag markte det allmana temat som smog sig in pa varenda en av  mina sparade bilder :D..YES jag gillar paljetter. Har insett det nu. Speciellt nar man kan smyga in det pa klader man kan ha everyday hohoho, inte for galet alltsa meen lite!

Har kommer en haaarlig mix av glitter

 Nasta gang blir det egna bilder, promise.
v

No comments: