Monday, December 3, 2012

En sekund av lattnad!..


Jag insag precis att den nasta stora inlamningen som jag trodde var tills IDAG ska vara inne pa ONSDAG!! AHH forstar ni lattnaden :D?! Jag sov fran 6-7 imorse OCH kom i tid till lektionen, OCH lamnade in laxan hoho. Har fortfarande inget hopp om att overleva den ynka tiden som ar kvar av terminen, meeeen..som sagt. Snart ar det slut, for this time :)

SA nu ska jag planera om min tid innan lektionen HELT :P.. (exakt det man inte ska gora hehehe) men kanskee hinner slinka in 1timmas somn? ata lite mat? OCH haller redan nu pa att skrutta ner lite anteckningar till provet vi ska ha..just det ja, vi har prov he he he.

Det osregnar ute! Var fantastiskt att cykla till skolan imorse, sag ut som en riktig off-road brud med lera pa skinnjackan anda upp fran rumpan. Grr.. tar det med en nypa "VEM HINNER BRY SIG" och rullar vidare.








Hm.. nu vill jag bara sova. Men det loser sig eller?

v

No comments: