Monday, March 25, 2013

Because it's Ladies Night! Oh what a night!








Exakt hela dagen idag (forutom nagra snabba minuter hit o dit) sa har jag legat i min saaaang....herregud alltsa. MANDAG ar det imorgon, REDAN! ..

Igar va ju dock HUR KUL SOM HELST hahahaha. Roligaste pa lange for sure. Spontan utgang ar verkligen det basta! Jag o Alexi hangde pa Beverly Center under dagen, ar ANTLIGEN agare till ett plagg fran Club Monaco hahahah YES! Sen kom vi hem och hade miniforfest (ladies only!), eller vad man nu ska kalla det :S och begav oss sedan mot den fantaaastiskt langa kon pa Bungalow! sMen SOM det var vart det hihi. Skrattade som en dare hela natten typ, och darfor mar jag som man mar dagen efter idag. Men it's OK (typ) kan leva pa den kvallen ett tag.

Har inga pengar pa mobilen just nu heller...eftersom det alltid ska vara massa krangel med just MIN mobil! Gosh. Bara sa ni vet xD

NU ar det tillbaka till Buffy the Vampire Slayer, gosh. Sasongsfinal pa forsta sasongen!! SPANNANDE.

v

No comments: