Monday, November 12, 2007

I can't believe it SHE'S GOING TO WORK!

hiloou xD

Yes, it's true! Jag ska gå ner o göra mej iordning snart.. fööör jag ska jobba! WIHO! Introduktion på Avantmarketing 16.00-21.00! Ligger mellan Massimo Dutti och Akademibokhandeln på Kungsgatan! mitt i staan huhu. Spännande.. hoppas det går bra nu så jag kan få lite pengar igen haha.. har 100kr kvar på mitt konto ehm inte bra.


Eveluuna smsa precis o fråga om jag va nervooos, men kom på att om det inte går bra idag (vilket jag inte ser varför det inte skullee..) sååå kommer jag bli ARG haha.. liksom gaash nu har man ett jobb orka om det suuger! ne men bara positiva tankar wiho så kommer jag äga.. haha


nog om det! ofta jag skriver här nu.. såg jag! himlaa längesen sist.


värt att nämna:
-FÖRFEST & utgång Victorias & BLVD 10 nov
hahaha mkt kärleksfulla bilder! sånt vi gillaaaar..
sen har det inte hänt så mkt mer som är värt att nämna? haha.. jo jag o eve har INGA pengar.
men det vill vi helst glömma. ändring på det nu förhoppningsvis! yeeeaaah
fredut.

No comments: