Tuesday, November 20, 2007

..är iaf glad att vara hemma igen!!

jahaa, det här med att jobba är ändå relativt nytt för mej då! Men hittils har det gått himla bra faktiskt! Kunde nog inte fått en bättre start än såhär..men jag får ångest hela tiden, who knows why? yaah man kan undra..

iiiiidag va det lite roligare dock! Fick nytt projekt o alla va mkt snällare (va bara killar vi ringde till) wiho! Lekte med Eveluna o Brandie lite när jag kom till Graylive med! rooligaste bilderna kommer nog dyka upp på B lite här o där snart haha! (glasögon for life)
...OCH imon är det NO WORK WHAT SO EVER så jäklans skönt! och på Torsdag då, om det blir samma projekt igen är det ju fett lätt lugnt liksom huhu..

hm.. världens skummaste morgon för övrigt! Vaknade kl halv 10 först av att.. jaadu, ingen aning varför jag vaknade! MEN grejen va att jag inte kunde somna om haha. Såå jag fick läsa lite helt enkelt - Harry Potter (im the biggest nerd EVER yaah) love it. Efter en timme ungefär så blev jag sjukt trött igen och somnade om! Nästaaa gång jag vaknade va det pågrund av mitt alarm (hey there delilah.. lalalaaa) och då kunde jag inte röra mig typ! det va som att min kropp sov fortfarande haha.. det gick helt enkelt inte att gå upp! Såå jag hängde kvar i sängen i en halvtimme typ.. sen va jag up and running..runt i huset då :D!

satt uppe o spelade Jetman hela kvällen innan typ haha (damn you eveluna!)

jaja.. nu sitter jag här igen! Lisa tog initiativet o snabbloggade Dååå tänkte jag why not so here I am.. haha

men nu går jag..

fredut.
snabbis. tack snälla bussgubbe som väntade på mej förut när jag kom springandes o gjorde så jag slapp vänta en timme i stan! wihoo!

No comments: