Thursday, December 27, 2007

kvinna 19 hittad mördad av xbox360 spel..

(intro ..skruuutt jag o eve, kvinnliga när vi fixar våran graaan maha)

HEJ.. för längesen jag skrev.. intee ok..

har inte haft tid wihoo! har jobbat som en dåre.. jag o eve jobba natt på posten föörra veckan, samtidigt som vi jobbade lite på dagarna! deet märkte jag under julhelgen jaa, för jag sov typ hela julafton/juldagen haha.. fast inte när vi åt julmat :D tjock.

IDAG.. va rätt lugnt på jobbet vihoo! blev attackerad av de dära freeeakkin xbox spelen dock eftersom dom fastnar i varandra och åker neeer hela tiden!! mhm.. affären såg ut som kaos så jag gick runt o gjorde det fint!!

evenaaaani kom o hälsade på wihoo 1 timme mindre att jobba xD för bra..
"Jacqe har en kompis som är MH MMH MMMMH" haha.. christian för rolig.

Gillaaa mina nya låtar jag fick från min älskade Dany på lagret! "Det bästa låtarna från lagret - Backaplan" föör mysiga yah! Dana gjorde lunchen intressant idag.. han fyllde år o va typ.. full lr nåt fortfarande haha.. ne.. hypad iaf! inge bra samtalsämne där inne om man va tjej säger jag duu! jag o maria kollade på varandra hela tiden i skräck.. hahaha..
imon.. blire packa upp! sen gå tidigare.. SEN E DET HELG O NYÅR vihooo himla bra himla bra!


v
I will never win you over,
'cause it's true, I wanna be with you
what am I gonna do..
v
piisut

No comments: