Wednesday, May 4, 2011


"Excuse me, you’re a hell of a guy 
..you know I really got a thing for American guys"

JA va fint väder det är idag! HERREGUD I love it! Ni vet när det blåser varmt, solen steker och inte ett enda moln på himlen! Herregud jaaa va perfekt. I LOVE IT. Och vilken underhållande dag jag haft :D Stressade ihjäl mig med uppsatsen på rasten innan engelskan, phuh! SPRANG från biblioteket och kastade upp den på bordet till läraren hahaha. KLAR! Aldrig mer, SNÄLLA Jacqueline Sandberg (mental note) sluta gör såhär mot dig själv. Men det blev ändå ganska mycket skratt på både den lektionen och Fashion 1 imorse! I like it.


Sen fick jag Ava att baila sin sista lektion, så vi kunde åka till 3d och do some damage, mahaha! Välbehövt, och nu shoppar vi inte på ett bra tag nej (sverige nästa!) meeen det är SÅ farligt att gå in i Brandy Mellville alltså! Blev bara kläder därifrån..i gosig stickad tröja - randig, en preppy topp haha - randig, och en tisha - randig (usa flagga men aah!) SÅ jaaa, faller tillbaka på favoriten RANDIGT igen!


OCH även 2 nya ringar O:) ..och ett läppstifft. MEN THAT'S IT!

..jaa jag är verkligen jättebrun nu!

Nu ska jag estudiamos.. som det inte heter kanske nej..men jag är inte så bra på spanska, eller på att plugga..så likabra vilket som!

Ropade för övrigt på min Röda korset kille, påväg från 3d, i bilen! HAHA. Vi stod i motljus så han såg nog inget, THANK GOD! Jag ångrade mig såfort han vände sig om.. och ja man kan undra varför jag vet hans namn bla bla. Meen ah, hihi.


Nu ska jag fortsätta rappa till Nicki Minaj - Boom Bass.

v

No comments: