Tuesday, May 3, 2011


 "I keep my eyes fixed on the sun"

OK, såååå jag har ju fastnat helt för Skins säsong 5 också!! Inte lika mycket som 3-4 meeen aah. Nu såg jag TYDLIGEN finalavsnittet för den här säsongen med! AGH, precis när jag kommit igång. Oh well, det blir att kolla mycket film nu ist då :) Och fortsätta följa alla andra 10000000 serier som vanligt hihi.

OCH på tal om det, så kollade jag Thor precis! PHUH den ser vi snart igen kan jag lova! CHRIS HEMSWORTH är hot hot hot hot, precis likaså är hans lillebror LIAM HEMSWORTH!! Asså.. farligt! Dra till Australien en snabbis (eller forever) någon? Natalie Portman är så söt och duktig, som vanligt med. Stellan Skarsgård är med i filmen, lyxlirare!

Ja, Liam vinner nog, med sin The Last Song - Miley Cyrus - KROPP - LA location, and so on :)


..okejjj, blir nog en all nighter igen, gott folk! Eller njaa, inte helt, men typ. Har hittat en ny tidning med hahaha Seventeen FITNESS ;D Det ni! Hollywood style for sure.

Är inne på Billboard top rock songs, eller något sånt :S hahaha.. funkar perfekt för ny musik iaf! Ni som undrar! Hemsidan alltså.. rock funkar alltid.


Jajaaaa, vill att min tisdag ska gå fort, som vanligt! Förra veckan var fantastisk även om jag var trött som tusan, så favorit i repris please? (jinx)


v

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

ÄLSKAR dina 3-4!? senaste låååååånga inlägg.. Keep ‘em Coming säger jag bara..

Du ser verkligen ut att trivas som... i dont know - ALLA som bor i Lalalan antagligen hihi du har en besatt läsare lol




btw. En Damon S vore verkligen inte fel B-) eller Liam