Thursday, June 23, 2011


"Love in America"

Jaa jag är hemma i sverige igen! Musiken är på högsta volymen i hela huset, jatack! Har inte bloggat på väldigt alldeles otroligt för länge, men det är liksom inte samma sak utan min dator :( Alla mina länkar till alla fina bloggar och sidor..all gone! Usch. "Jag hoppas du lever ett liv utan vänner och dör ensam" som en annan hade sagt. Eller har sagt.. :D DOM ORDEN förtjänar dom som tog min dator! Visst?..

Anyways. Kimb är hemma nu. Linc kommer ikväll, och släkten är på ingång vilken sekund som helst. Midsommar imorgon och det är fest på 7an som vanligt! Full fart, och jag bara somnar hela tiden :D Ska fixa mig nu dock, för jag o kimb ska in och ätaa i stan!

Tänkte bara berätta en gång för alla, eftersom vi diskuterat detta @ the Plaza några gånger..Josh Gordon-Levitt är visst SNYGG! Jag ändrar mig. Inte bara söt..utan snygg! Liten pluttig och naaaw! Efter Inception är jag HELT säker :D Oj va cool, och SNYGG, och as fina kläder hade han med.  Phuh! Ni killar som behöver hjälp med klädsel kan ju kolla på honom i den filmen!! (eller alla pojkarna i Taken)


 ..just sayin! for now.

No comments: