Sunday, July 10, 2011

..till next time!


Kan man svika något mer eller? Jag har alltid bloggat som en dåre, och helt plötsligt slutade jag. Kaaan nästan helt bestämt säga att det är tack vare min bestulna dator!! USCH. Så.. nu säger jag helt enkelt att jag räknar med aktivt bloggande igen först när jag har en EGEN dator igen :( Vilket är i USA.

Men snabbt då.. har skypat med Alexi hela dagen fram o tillbaka, nuu ska han iväg med sin buddy och segla i över en vecka!! Vad ska jag ta mig till, Stockholm är tillräckligt långt bort. Be safe and have fun lillen v.

Har även sett Country Strong nu! FIN FILM VA! Se den folk..alla ni tuffingar där ute. Jag älskaar musiken, Garrett Hedlunds RÖST, och..allt :D Country är fanken coolt! Coolt folk hahaha. Ahh..mycket tårar till den filmen.



Ikväll sover jag hos Eve. Den kommande veckan jobbar jag 6 dagar.
Sen flyr jag till Stockholm och stannar där (önsketanke)..

v

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Garrett är för HET <3