Thursday, July 14, 2011


..lite panik när man inte vet vad man kan göra, visst?


Mmmhm! All grown up nu VISST!? Shit pommes. Jag har varit helt nervös för att låten skulle suga och att jag inte riktiiigt hade kunnat försvara mina älskade JBs. MEN den är ju fantastisk! VISST? Woho, snygg som tusan är Joe som vanligt också..

I likes it alot.

Annars då? Sitter och kollar flyg back to LA, har en huvudvärk som snart spränger mitt huvud. Ska jobba back-up i baren från kl 18 meeen det är ingen sol och tjockt med moln såå det kan nog gå lite hur som helst.


Måste få upp alla fina bilder jag hittat den senaste tiden. DET har jag tid och lust med äveen när jag inte har min egna dator. Fast det blir inte lika mycket bara :( Usch, känns som jag missar så mycket!? Ingen koll ju. Tacka guu för mina tidningar.

 Har för övrigt hittat massa ny musik och uppdaterat mina spellistor! WOHO, då blir jag extra freakin glad.



v

No comments: