Saturday, August 18, 2012

MYSTISKT.


..Alexi kopte ett vitt tennisrack till mig haromdagen! Precis som jag ville haaaa!! Och nar vi skulle leta upp hans egna som han haft forever sa hittar vi det inte!! FORSVUNNET! POFF! BORTA ur lagenheten och planeten! Whatsupwiththat. 

Igar var vi ivag pa aventyr i Paradise Cove, lite langre ut i Malibu! Det var inte precis som vi tankt oss...lite for mycket familjer och lite for litet! Men det var fortfarande himla kul att bada i de valdigt hoga vagorna och vandra langst stranden bland surfbebisar, kraftor, berg och lyxhus! :P..



 Nar vi anda ar igang kan jag ju beratta att vi akte till The Grove i onsdags for att spana pa Nelly och JOE JONAS! WOHOOO! Finally... hihi. Det var varmt som tusan och vi svettades som tusan och jag har en bild dar Joe Jonas spanar pa moi (elleeeer?)! Just sayin...coolt som tusan.

 Sen vandrade vi till Rodeo Drive och jag kande mig fattigare an nagonsin! Men det blev middag pa Cheesecake Factory, det var det narmaste dom hade till en McDonald's..mumms!




Har lite videos med saklart! Kan ta dom i ett annat inlagg! Nu ska vi ner till poooolen!
v

No comments: