Tuesday, August 28, 2012

..som sagt.


..Ja skolan ar igang igen! Dag...2 ar det idag! (har redan noll koll pa dagarna..) Men an sa lange har det gatt bra. Hade Historia 10 igar (till mig General Education) och sen Fashion 7 (textillara). Idag har jag bara Fashion 19 (Marketing) med i stort sett helaaa ligan (Jag, Alexi, Cat, Ida..and so on formodligen!). Imorgon ar det samma som mandagar och torsdag har jag Fashion 19 och Nutrition senare pa kvallen (ocksa for min G.E!)

Har DOCK MASSA SVINDYRA bocker att kopa denna terminen!! FYfanken sager jag bara..kommer sakert inte kunna salja tillbaka halften av dom heller. USCH, vill inte ens tanka pa hur mycket pengar som kommer ga till det nu. Forhoppningsvis ar lararna pretty damn good denna terminen och klasserna roliga! Sa det liksom jamnar ut sig lite (eller att JAG iaf lar mig nagot pa denna langa vandring mot hogre utbildning..hihi).

Jag ser ut som ett troll idag. Ont i huvudet. Hundra grader i varat rum, solen steker! Tankte bara ge en liten update.



v

No comments: