Wednesday, January 23, 2013

Bills, bills, bills..


Efter att äntligeeen pallrat mig ner till staan för lite ensamtid på NK Espresso House, men min Vogue (hade med mig....the book..men vågade inte riktigt hihi) och kanskeee en snabbis inne på Gina Tricot och Monki (rean är sinnes!) så har jag nog fått till mig modet att göra det igen..MEN förhoppningsvis är ju schemat så fullspäckat tills jag åker så det inte behövs hihi.


Kan även berätta att jag betalat SKOLAVGIFTEN! Wohoo! Va ju sådär kul..alltid roligast precis när man får CSN och tänker HELLSYESIMRICH. Meen nej.

Ny lya ska vi ju skaffa också, alltid goa kostnader som tillkommer då. Blir verkligen model diet denna terminen (av flera anledningar) ehee.



MEN sist men inte minst så har jag köpt bussbiljetterna till Köpenhamn next week! WOHO for real! Ska hälsa på brorstor och försöka spana så mycket jag kan på Modeveckan! COOLT jaa, det ska bli kuul, ångesten är TOTAL eftersom 95% av min garderob är in the States.


Försöker kolla Suits, men internet är så.himla.långsamt.. Så jag läser nog lite sen sover jag gott. Imorgon ska jag hänga med Ida G i stan, vi ska skvallra om allt från jobb till One Direction hehehehe. Förhoppningsvis hänga med Lisamimmi (och Eve om hon frisknat till!) OCH Johanna om hon slutar jobba någon gång...........

v

No comments: