Thursday, January 24, 2013

One day baby..

..we'll be old, oh baby, we'll be old, think of all the stories that we could've told.


Inga små disneystjärnor med här inte!! Hört om denna filmen i ..lätt över ett år? FINALLY, the trailer has arrived!! Ser ball ut, eller vad man ska säga. Vem kan säga emot James Franco liksom.

Anywho. Vi bestämde precis att det inte kan bli lika mycket bio kommande termin..för lyxigt. (I said inte lika mycket...not NEVER...men aahh.)

Idag har jag som sagt hängt i staaaan, med Ida G och Lisa! Fikade, minishoppade, spejjade på folk..typ? Sen hängde jag med Lisas gosiga filt i hennes fiiina lägenhet! Så har haft en very good day måste jag säga.

Tydligen är det redan torsdag..galet ju!! INSER NI att nästa helg är min sista helg!! Det är inflyttningsfest i Lerum på lördag (WIHO!!!) sen åker jag till Köpenhamn nästa vecka..kommer hem till Hejdåfest och sen..HEJDÅ! Gosh.

Igår hängde alla på stranden i LA....ville bara säga det.. För det var tydligen SÅ HIMLA varmt.. ville bara säga det! JAG VILL BLI BRUN IGEN...VILLE BARA SÄGA DET. hihi.





v

No comments: