Monday, May 20, 2013

Bag it up!


I need a new bag! (or DO I hehehe) men vill satsa pa nagon snygg, som gar till allt, formodligen svart da. Men sen har jag aven borjar gilla de jattefargstarka vaskorna som sticker ut ocksa! Hmm..blir inte forens i host i vilket fall, om jag ens hittar den perfekta da! Men vi far se, drommer tills vidare. PLUS att jag ska aven dromma om lite langre kavajer..smalare, som passar till typ allt!






Sedan skulle jag vilja saga att dessa bilder sammanfattar ungefar resren av min onskelista just nu.. Jag har kommit fram till att jag har INGA svarta trojor!! TRO DET ELLER EJ hahaha. Fina cleana (intee cardigans) svarta trojor! Jag som bara koper svarta grejer!? ..men det ar bara toppar, leggins, shorts... Mmm det ar prio ETT till sommaren nu! Fixa fargat under och svart over! Eller helsvart. Blir as nice till mina bruna ben :)




v

No comments: