Saturday, May 4, 2013

Early bird..


Igar vaknade jag klockan 6!! Pigg och glad, medans Alexi sov eftersom han skulle upp till skolan hehehehe. Nar han gick upp lite innan 7 gjorde jag detsamma och befann mig strax darefter nere pa GYMMET!! I sann Johanna Bergstrom anda, tidigt som tusan hehe! Det var riktigt nice skulle jag vilja saga, mest for att jag kunde uppdatera mig med lite God Morning America och SOL! 

Sen nar jag kom upp at jag frukost och dackade framfor datorn igen dock hehhehe. Men bara en stund for sen var det pooooolen all DAY som gallde. Varmt som tusan med 30 grader ute och varma vindar!! Barrington blir som en stor bastu och man kvavs ute i korridorerna typ..ungefar lagom for alla hissar att ga sonder.......

Det kanske blir litee pool strax, men det ar inte alls lika varmt idag, och det blaser kall luft igen (phew!) och det ar lite molnigt hehe, men..vi far se! IKVALL ar det i alla fall Iron Man 3 som galler!! WOHO!! I Imax 3D och allt :P (ska tydligen vara supeeeer nice :P ). Woho!

Kollade precis klart the Nanny Diaries, med Scarlett Johanssson och Chris Evans! Phew.. har aldrig varit en hojdare for honom meeeen jag maste saga att med the Avengers, och..allt annat han ar med i nu det senaste hahaha.. sa har han akt upp till toppen av listan. (Vilket gor att jag nu gillar ALLT han nagonsin gjort hehehe) Jaaja..

v

No comments: