Sunday, July 21, 2013

Lite pictures da..


Cool intern, hissen igen heehee. Vad tycker ni om min nya fantastiska jumpsuit fran Zara!? (romper? Usch haha) Den ar awesoooome, speciellt nar man dricker mycket vatteeeeen (if you know what I mean :P lol) 


3rd street, what else. Ser ni mitt solblekta huvud!? Ser ut som att jag ar gulharig...eller graharig. Far losa det dar snart, antingen bleker vi det mer i solen jaa, eller sa blir det morkare helt o hallet!! Vad tycks?


IDAG hangde vi pa Beverly Center hela dagen! Det har duggregnat for ovrigt och varit JATTEGRATT och trist vader HELA HELGEN! Whatsupwiththat.

Hittade iaf antligeeeeen underdelen till min bikini, sa nu maste det bli sol igen!! :P hehhee. At de goodaste mackorna ocksa, mumms. Tror dock jag ska satsa mer pa Ceasar sallader ett tag nu? Det va himla langesen och det va himla gott! Sallad och torrt brod it is! :P...

(extra snyggaaa tjejeeer inne pa toan..)



v

No comments: