Sunday, July 28, 2013

Sellmecandylikethesummerwhenitsmeltinginmyhand.


SO, bailade major time pa stackars Sandra ikvall :O Stackarn. Fattar inte ens att jag fortfarande ar vaken! Min kropp ville kollapsa nar jag kom hem fran 3rd, kandes som jag varit med i ett stressmaraton typ :S

MEN fick salt lite kader trots allt WOHO, smyghjalp fran alla mojliga hall hehehe! Danke. Och fick reda pa att det bara kostar $15 att fixa batteriet till min klocka WOHO! ...OCH att de nya skorna pa Adidas inte finns i min storlek, saklart... Oh well.

EHH for ovrigt, FYFANKEN! Nar jag gick hem fran raffes forut sag jag grejer som rorde sig pa marken, i vinden tankte jag....MEN DET BLASTE INTE, uuuusch!!!! ASSA fyfaaakldfn VAD va det for djur!? Hoppade omkring och sprang omkring, uuuusch! KRYP stora ackliga hoppande flygande KRYP! Fleraaa stycken! AAH jag borjade nastan skrika pa gatan hahahaha. Och krakas.. uugh.

Aja. Nu ska jag sova.. idag va det nastan sa att man kunde hangt lite vid poolen, aven om det va heelt gratt nere pa 3rd. Sa KANSKE att jag kan ta mig ner en timme imorgon iaf? Hehehe.












v

No comments: