Thursday, August 8, 2013

Running wild.


Heheh, soooo just got back from 3rd street....och jag skulle ju inte shoppa nej. MEN jag kopte bara det jag visste att jag skulle kopa innan (eeh OK?!) Sen sa var det fantastiiiisk rea pa Bloomingdales, och jag fick 5st bhar for priset av..2 typ. Dom pa rea kostade totalt lika mycket som 1 skulle gjort egentligen (vilket var 4 av de 5)! AWESOME. Riktigt fina va dom med, inga trakiga som jag brukar kopa haha......if you wanna know.

Sen va jag inne pa Adidas med, och dar hade jag 20% rea! and that's it! 


SA NU RACKER DET for heeeeela kommande terminen ;) hehehehehehe (elleeer) iaf pa tranings och underklades fronten :P .. kanske pa vanliga kladesfronten ocksa iofs? Nar jag kommit ner till att kanna mig bekvam i att trana med shorts DOCK ska vi fira med att kopa ett par snygga sadana hahahaha.......

JAJA, you know how it goes.

..TO THE GYM!

v

No comments: