Thursday, August 15, 2013

Sparkle.


Jag har aldrig varit radd for att ha pa mig paljetter och glitter....hahaha..som ni kanske vet! Iofs ar det alltid i svart men anda.. Tycker det ar sa FINT! Man kan ha det till alllllt liksom..sa ser man piffig ut pa en gang :) Wasteland is the bombdiggity nar det kommer till sant.

Bilden pa orhangerna langst ner ar exaaaakt den anda anledningen till att jag vill ha fler hal i oronen! (plus att jag ar lite uttrakad igen och vill gora nagot kul pa min kropp hehe) Sen tror jag inte dom ar riktiga pa bilden? Ser ut som sanna fake man hade nar man va liten haha.. och pa tal om back in the day - dom dar 3 ringarna upptill ar sa finaaa pa bilden.. vet inte hur cool man hade sett ut med det sjalv? I 25ars aldern haha. MEN battre att testa det nu an nar man har sin 40ars kris sen visst?

DEVIN ar pa plats forresten! WOHO! Emmy kommer visst imorgon, och ALEXI segrumpaaan ramlar snart in hihihi!! 






v

No comments: