Thursday, May 17, 2012

Bag 'n tag.

Behover en ny vaska infor kommande terminer! Min rygg gar av, och det ar sjukt instabilt nar man cyklar! Finns lite festliga alternativ ute som jag spanat pa lange och nu haller jag ogonen oppna for fler!

Brandy Mellville har favoriterna..tror jag! Dar har jag spanat langst. Aldrig provat om dom faktiskt ar skona dock, men sota som tusan ar dom!

Alldeles nyss var jag inne pa Urban Outfitters och snokade lite dar med, EFTERSOM jag sag min (..not really/not yet)..FANTASTISKT snygga vaska pa en blogg idag. Jag hittade flera stycken som jag skulle kunna tanka mig att traska runt i, men sen vet jag ju inte hur de ser ut live an! Sa nar jag inte drunknar i skolarbeten och finals tankte jag ta mig ut pa vask jakt!

..sedan far vi inte glomma att jag ar fattig ett tag till eftersom jag forsoker halla lite i mynten fram tills sommaren!
Vad tycks?

Orkar inte skriva om skolan..kom hem nyss och ska nog sova nu! Kanskeee/Bordeee ga upp tidigt och fixa vara csn papper innan lektionen (vara i skolan 7.45 senast alltsa!) och sedan orka bio 00.01, hundra timmar senare! JA! :)

Dromde for ovrigt om Battleship i forrgar, sa kan ju saga att jag veet vad som hander! Mmmhm.

v

No comments: