Thursday, May 31, 2012

One down, just all of the rest to go!

Ett projekt inlamnat yaay! Vagade inte lagga ut denna bilden igar, ifall jag skulle jinxa nagot (hmm) meeeen det gick vall ganska bra idag tror jag allt! Blev kar i det rosalilaroda-mixade tyget som ni seer till hoger, sa far sy ihop nagot eget snyggt i det i framtiden tror jag allt (jovisst..)! Sedan blev jag ganska kar i den klanningen som tyget skulle vara till tillslut anda haha, sa jaa kanske borde ta tag i det dar!

Anywho, har i stort sett sytt klart min skjorta till ett av mina nasta projekt som skall in snaaaart, sa imorgon koper vi "riktigt" tyg och sedan blire sykvall i helgen dar vi skvallrar, dricker kaffe och gor klaart (tycker cat mahah)!

Jag vill solaaa, so bad. Hinna med i helgen? Mmh..

Snow white & the Huntsman pa freitag FINALLY! Som jag langtat/langtar, det pirrar bara jag tanker pa det! Alla snyggingar i ett. Sedan pratas det om pa youtube att rollen som Finnick i Catching Fire (nasta Hunger games bok) star mellan "tvillingen" i The Social Network, Garreth Hedlund ELLER Taylor Kitsch!! ALLTSA!! Ni vet ju vem man hejjjjjjjar paaa men Garreth Hedlund ar ju farligt nara pa andra platsen xD

..ville bara dela med mig av detta. Det ar mycket nu folk haha! Noll koll, men om inte allt far lang tid marker man att terminen ar slut och betygen ar inne! So bare with me folks. doneanddone.

v

No comments: