Saturday, May 19, 2012

TAYLOR KITSCH bland annat :)


FORST och framst! Battleship var ju grymm igar! Klockan 00.01 (eller nagra timmar tidigare for att undvika den obefintliga kon) befann jag, Ida G, Josefin, Alexi och Love oss pa 3rd street for att beskada premiaren av den fantaaastiska filmen (med den fantaaastiska skadespelaren) som jag typ egentligen inte riktigt hade nagra forvantningar pa! Jag hoppades saklart att den skulle vara bra, men var lite orolig..MEN den var jattebra och ROLIG! Det gjorde ju allt :D Mmmh, go US Navy och T.K!!!!

Det var mest det jag ville saga just nu, och ha en undanflykt for att lagga upp lite kort pa snyggingen sjalv.
 SEN ville jag skryta med NASTA STORA HIT som kommer vara as nice den med! Savages!!! Minns inte nar den kommer...i sommar typ (eller sa star det i trailern jaa) och dar ar Taylor Kitsch, Aaron Johnson, Blake Lively, John Travolta, Benicio Del Toro och Selma Hayek med! MMHM! Hett.




Idag har jag for ovrigt haft en ordentligt bra dag! PlusMinus pa matten 2h i skolan i formiddags..men sedan var det packat med folk och musik nere vid poolen, med grill och bad saklart och kooompisar och marshmellows och grillade bananer och lite vin och massa gott och massa skratt! Jag luktar fortfarande pool, finns det en godare doft? Somnade i soffan till Journey 2 med kompisar, cola och chocolate fudge brownie glass. Samsta filmen dock men mysigt :).

Imorgon skall vi motas upp allihopa for lunch i soleeen! Sen maste det pluggas. Finals ar bajj, men det ar bara att gora't! Nar det ar over har man klarat det galant eller sa ignorerar man hur det gick och gar vidare :D Hoppas jag heeehee.

v

No comments: