Saturday, June 9, 2012

Allt man skulle gora vs. allt man gjorde istallet!


Min hjarna haller pa att explodera....eller mina nasa rattare sagt! Har tagit 2 allergitabletter och huvudvarkstabletter, drog pa mig den hemmagjorda face-masken for att skydda mot dammet medans jag stadade som en dare! Det lyser nu i varat rum, och jag har rensat bade bland skolarbeten och tidningar! :D

Resten av kvallen maste jag plugga matteeee, det ska bli sa kuuuul, tur att det inte ar lika soliiigt idaaaag!


Har borjat kolla pa Sailor Moon fran borjan!..vet inte vad det ar med mig nu fortiden hahaha, har gatt tillbaka i aren kanns det som? Men det kanns som att man larde sig sa mycket och tog at sig sa mycket just under de dar aren och jag behover kanske lite avbrott fran "skoltanket" ett tag innan nasta termin borjar(om mindre an 2 veckor..).

v

No comments: