Monday, June 18, 2012

Nothin' But A Good Time



Jaa, jag och Alexi sag ju Rock of Ages i fredags och direkt efterat skulle man ju rocka och ha sig som vanligt nar man sett en film och blir besatt i antingen musiken, folket, eller stallet dom ar pa! Nu rakar det ju vara sa att vi redan bor i Los Angeles och hanger i Hollywood ibland (onskar dock att det sag ut exakt som i filmen!!) och vi har ju faktiskt sett en av huvudrollerna (Diego Bonetta) for inte sa langesen nere pa La Salsa (som nu har STANGT!!!) och rock musik har man ju aaalltid alskat SA JAG ALSKADE hela filmen hihi! Lite lamt spelat av Julian Hough ibland (am I jealous maybe so..) men det var vall inte hennes fel dock, skyller pa redigeringen och studion for hon lat som en SMURF! Jag gillar Malin Akerman extra mycket nu dock, hon e ball!


Diego Bonetta
 ANNARS va den ball och jag vill se den igen, tankte pa Hard Rock Cafe och sommar och uteserveringar i Sverige och good times med good people och jag alskar Rock 'n Roll hihi. 
v

No comments: