Friday, June 8, 2012

Brun dag 2 mohah


SOL dag 2..typ. Gick los pa Sephora igar och provade nagellack xD Dom ar inte lika petiga har som i sverige sa jag gick all in pa varje finger hoho!

Alldeles strax ska jag o Cat till skolan och gora Fash 3 final, sen blir det Prometheus ikvall!! Vet inte om jag vagar se den faktiskt..och hur ofta sager jag sa om en film? Men denna har sa hemsk musik i trailern och det ar alltid det jag tycker ar varst och aldrig kan slappa efterat! :S

Anywho! Det finns nu en storre nyoppnad Brandy Mellville langre up pa 3rd street! Wohoo! Med massa smycken och fina vaskor (och klader men buuh va dyrt!) sa antligeeen fick jag kopt mitt halsband som jag velat ha sedan jag kom hit typ.. Det finns olika versioner i alla affarer typ men dom brukar vara sa himla dyra, mitt kostade bara 9dollares dock :)


Nu skall jag duscha och ruscha som vanligt! Det ar fortfarande sooool och varmt ute! It's AWESOME.

Juust det ja, ni som ar intresserade vet saklart detta redan och ni andra som inte ar det vet ju hur jaaag ar iaf sa maste visa! Aaah, blandade kanslor meeen dom ar ju sa himla fina ihop!! Hoppas det gar fantastiskt for dom mohaha..


v

No comments: