Wednesday, September 19, 2012

JAGARBAST!


JAG AR BAST pa att pluggabloggavarafriskplaneraorka.

..ungefar sa kanns det nu :) Man (jag..) ska alltid borja med stora laxor kvallen/natten innan dom skall vara inne. Det gar liksom inte innan? KAN MAN INTE BARA GORA SIG SJALV DEN TJANSTEN EN LITEN GANG I ALLA FALL sa man slipper vara trooott suuur och ful hela dagen efter. Nu ar jag redan sjuk och vill inte att det skall bli varre.....sa jag far ju ganska mycket skylla mig sjalv.

Laxan kunde dock varit varre..Historia 10 ar det jag sysslar med nuu men mina ogon kommer inte halla sig uppe lange till sa skynda skynda sager jag! Fick ett infall att uppdatera bloggen dock, med en update om hur sallan jag numera uppdaterar :D BRA VISST?! Allting later battre nar det ar sent och man ar trott hehehe.

Har massa bilder fran min bday och annat nice som jag ska lagga upp eventually, so stay with me folks!

Solen lyser iaf for fullt i Santa Monica fortfarande, ifall ni undrar :)


v

No comments: