Thursday, September 6, 2012

Utan sol, en hel dag.


Idag REGNADE det! OK att jag bara fick nagra snabba droppar pa mig pavag hem fran skolan, men nar jag val var saker under varat tak borjade det dra igang for reals!

Det var absolut inget problem for mig dock, eller for nagon av oss riktigt, som inte INTE har svettats igenom alla vara klader de senaste manaderna :P Sa det far dugga lite imorgon med faktiskt..men inte mer!! Och verkligen inte i helgen (eller pa min fodelsedag hihi).

Anywho, pa tal om samre vader..kollade lite Fashion week videos forut, fran i ar i sthlm och forra i NY! Fick mig att tanka pa gosigare - snyggare - klader, som man alltid drommer om och nastan langtar till nar sommaren anda ar pavag att ta slut (vilket den inte egentligen haller pa att gora har men soon :P..) Det kan ju nastan vara nagot av det mysigaste pa aret, nar det fortfarande ar varmt men man maste anda palsa pa sig lite extra. OK...vet inte hur mycket jag gillar det egentligen jamfort med sommar och SOL dygnet runt hehe, meeen iaf...det ar mysigt till en viss grad och under en liten tid pa aret. Sa man iaf kan ha pa sig sina klader, utan strumpebrallor!! men inte behover frysa ihjal eller svettas ihjal!



Ville bara saga det. Jag sitter och pluggar Nutrition (om ni inte ser det...) och skall skriva om vad mat betyder for mig! Muuuumms. Ska nog ner och trana en stund nu dock. Maste aven hitta pa ett namn&logo till Marketing klassen imorgon! MITT egna brand liksom! What to do what to do? 

v

No comments: