Saturday, September 22, 2012

Party in the pool...it's a Pool Party!


Stalla klockan pa en lordag!! Har ni hort nagot liknande!!! :O  ... hihi, skoja.

Ska ivag till damerna pa Barrington strax, det ar poolparty pa gang, hoppas att vartenda litet moln forsvinner pa vagen dit sa det kan vara steeeeeekigt hett hela dagen! Jag haller preciiis pa att bli frisk igen sa ar lite...orolig...for att det ska komma tillbaka! Meeen det loser sig :)

Har fortfarande inte lagt upp en enda bild fran MIN vardag, som ni kanske marker hehehe...meeen det kommer! Jobbigt att lagga over fran mobilen bla bla och fran kameran hit o dit! MEN DET KOMMER, i tell you :)

Det ar iaf heeeelg, skont vadeeer..igar svettades vi pa Melrose ave. Spanade in Dash butiken...giick UT fran Dash butiken.... sa nu ar det gjort iaf hoho.

Dromde en konstig drom inatt, alldeles for verklig med alla mina kompisar typ och varat (nu mera) gamla kok hemma i Greylive!! Kanns som att jag vaknade upp mitt i en konversation typ haha.. oh well.

Take it from the pro's...Simma lugnt idag folks! (hahaha nyvaken heeej)

 v

No comments: