Tuesday, April 16, 2013

Back to school.









Forsta lektionen tillbaka efter Spring Break gick vall anda gaaanska bra, kanske. Imorgon blir det spannande dock (he he elleeeer) nar jag far tillbaka uppsatser och prov som lamnades in innan lovet! USCH!

Imorse vaknade jag av ljudet av en bilruta som krossades..av en motorcykel! Utanfor oss nere pa gatan. Fy sjutton. Jag visste att denna dagen skulle komma eftersom folk kor som idioter, tutar hit o dit utanfor oss hela tiden and such.. och nu har det hant, usch. En tuta, en small och massa krossat glas horde jag och FLOG upp "Alexi dom har krockat!!" och letade nagra sekunder ner utanfor varat fonster och javisst!.. Sen kom ambulansen efter minst 10min skulle jag aven vilja papeka!!! Sa hoppas hoppas det gick som det skulle for gossen pa vagen :/

Bonne nuit.
v

No comments: