Monday, April 1, 2013

Just sayin!








NU HAR JAG verkligen fatt nog pa denna graa himmel!!! Herregu alltsa...det bara blaser och blaser hela tideeen och det ar gratt och molnigt all freakin day!! SPRING BREAK is just around the corner och VI VILL HA SOL OCH KUL OCH FESTLIG TID utomhus da TACK.

..just sayin.

Har faktiskt pluggat i stort sett hela dagen idag med, eller sytt rattare sagt! Blev ganska bra..tror jag. Gick over till att fixa till nagra bikinis och grejes sedan ocksa. Passa pa liksom.

Antligen tagit mig ner till gymmet efter en langhelg hehehe.

..just sayin.

Nu i veckan kommer det (borde det) bli mer plugg eftersom vi har alla midteeeerms. Vem ar redo? (inte) JAG! WOHO! Jo det ar jag nog faktiskt maste jag saga. Om det inte kommer massa surprises men fingers crossed sa overlever vi nog!

..just sayin!!!

v

No comments: