Friday, April 19, 2013

BlacknWhite


Nar jag vet att jag ar ledig kommande dag kan jag liksom inte riktigt slappna av! Nu till exempel langtar jag tills imorgon oooch hela helgen egentligen, eftersom att det ar HELG och jag ar LEDIG! Men nu da sa ligger jag har och tanker pa allt jag maste gora andaaa! Typ sy en halv klanning, kopa tyget och lista ut hur sjutton det ska kunna bli gjort fint!!? Sen har jag andra laxor som maste goras.. och jag vill trana, och sola, och..platta haret (for att se hur mycket det vaxt)! och.. handla mat for det ar tomt pa min hylla igen! ..

..aah ni fattar. Istallet for att sova och ta tag i allt bit for bit imorgon ska jag ligga har och forsoka fixa det nu? Hmm..

Plus att det ar smutsigt i varan lagenhet..otroligt.. sa folk typ (bokstavligt talat) tar kort och tappar hakan nar dom kommer in. Usch, hade jag varit rik hade jag hallt mig borta hela dagarna, eller hyrt en stadmanniska for  jag har lagt ner den tjansten nu tack.







v

No comments: