Saturday, December 10, 2011

Bilddagboken!


Jaaa, som sagt sa kollade jag igenom helaaa min bilddagboken forut idag! JA den finns tydligen kvar med allaa bilder, och HERREGUD! Kul vare meen ah.. Illa att se exakt datum och dag allt gick utfor hahaha.. Har kommer lite utdrag, namner inga datum eller years dock, for egna personliga security reasons (speciellt den censurerade ehm) hahaha.......... 2006-2009 finns det bilder fran online iaf, och forutom det sista aret har jag lagt upp fleeera bilder nastan every day! SO detta ar ett vaaaldigt litet utdrag fran de bilderna hehe.


Diamond Dogs! Those were the days :D Nyss hemkomna fran Dubaaaai!


Vuxna?

..Mmmhm, Evelina! This one we'll just keep a secret, foreeever!


KOLLA MITT HAR!!! Vaaaart sjutton tog det vagen? Detta ar mitt eeegnaa perfekta langa hair, pavag till sthlm med JM3 hihi.


..frippan som uppskattades i en sekund. USCH!

"Vi som har lugg" hette denna bilden, ehm.

Heeeeeeerregud! Needwesaymore? LOVEIT!

No comments: