Sunday, December 11, 2011

Spring.


WOHO! Jag va precis nere och tranade i ca 40min. On a Saturday night. Alone. NOJD. Till mitt forsvar sa gjorde de andra inte mkt annat vettigt (forutom Catten som pluggar!), sooo varfor inte liksom.

Utover det skulle jag bara vilja beratta att min blogg har ganska OK med lasare for tillfallet :D Nu skrattar vissa at mig MEN det ar ju freakin fantastiskt enligt mig. Youlikeityes?

Jag langtar till Spring 2012, sinnes. SPRING TIME SUMMER TIME - THE BEST TIME! Saltvatten i haret hela dagen och sooool o varmeee! Som bilderna above, mmmh.

Tror min energi kickar in nu efter gymmet, phuuuh.

v

1 comment:

Jb said...

De längtar ja med till för då kommer vi å hälsar på!! Har för övrigt bytt namn på min blogg till Johanna-bergstrom.blogspot.com sooooo you know! SAKNAR dig om 5 dagar är vi i samma land iaf! Woopwoop love.