Tuesday, December 6, 2011

This woman's work..


Haaarligt nar man alltid ska gora allt i sista minuten, visst? Hur manga ganger har man sagt att man aldrig skall gora om det, eller lara sig till nasta gang? HA!? HUR MANGA!? ..ganska manga.

"The definition of insanity; Doing the same thing over and over again and expecting different results" MMH ungefar sa ja (usch va jag kommer att fa skammas). Men men..nu vidare till nasta!

Varfor har jag blivit sa dalig pa att blogga? Nasta termin blire baraa fashionklasser, da ska ni fa se pa annat! Mhmm. Snart, snart, oj sa snart, ar denna terminen slut och alla kommer lamna mig (dock far jag finfint besok) och da finns det ocksa massa tid att fokusera pa annat an skolaaan! ..tills vinterklasserna borjar, det vill saga.

Herregud vilket fantastiskt humor jag ar pa, visst? Stamningen ar pa topp! Ironi? Y, N? Vem vet.

v

No comments: