Friday, December 9, 2011



Jaa, antligen ar jag WITH IT pa Glee igen, hihi! Tog en liten paus dar men nu ska jag aaaaldrig slappa taget igen! ..dags att ta upp Vampire Diaries igen dock! :O Cat must see every episode!! Maraton i helgen! Sugna:)?

Somnade vid 4 inatt...kom pa precis nar jag skulle sovaa att mitt sista take-home quiz skulle vara inlamnat kl 8 next morning, sa det va bara att borja skriva! Men inte vaaa det nagra problem inte. Hjarnan funkade sa fint igar, eftersom jag somnade halv 7 pa morgonen dagen innan.. WOHO alska min studieteknik.

MEN MEN nu ar det helg iaf! Sa att jag skulle ga ner till gymmet safort jag vaknade, ehm. Men kroppen kanns som spagetti just nu (maybe even more reason to do it?) Far se hur det kanns nar pulsen gatt ner! Cat flog in skrikandes av lycka for en stund sedan namligen, och vackte mig! Meeen det va ju vart saklart :*


Lateer.

No comments: