Tuesday, November 27, 2012

Back in the day!..oh my


Herregud. Sitter ensam hemma och pluggar...eeeellleeeer? Har varit med om sjuka trips down memory lane pa Facebook precis! Vet inte om jag ska skratta eller grata? Kollade det dar klippet pa Ellen nar hon gar igenom pinsamma Facebook-bilder fran folk i publiken, och saklart var jag da tvungen att ga igenom ALLA mina bilder (500+) efterat :P Har nu taggat BORT mig sjalv fran nagra fa. Men sen kunde jag inte med att andra sa mycket annat faktiskt. Kanns skont att Facebook bevarar mina FANTASTISKA minnen fran livet hahaha.

Anywho. Detta ar nagra av mina tidigaste bilder pa Facebook!.. Intressant visst :P Minns nar alla forutom 1 togs.. 
..aaahh, livet alltsa v




Tror inte jag slapper det har med Facebook-memory lane riktigt an! Ska lagga upp en salig blandning av minnen at er sen skall ni se! Mohaha :) JAG skrattar av alla mojliga anledningar nar jag ser nastan 100% av bilderna (OK kanske..97% heehee) och manga av er ar sakert med pa ganska manga..meen det finns folk som ar med pa EXTRA manga och dom manniskorna saknar jag exakt nuuuu!! 

v

No comments: