Saturday, November 24, 2012

Nicholas.


Yes, I am in love.

Nicholas ID Bracelet, Shopbop.com
HUR FINT! Helt perfekt. Finaste namnet ocksa..it's a sign! (It's a sign att den kostar $99 och ar blott en drom.)


Nu ska lagenheten plugga! Presentationer i Fash 19 pa tisdag och Ida, Alexi och jag ar bland de forsta som kommer presentera! Ska klippa ihop en riiiiktigt snygg powerpoint och ova in riiiiiiktigt snygga lines sa alla blir salda pa mitt foretag!! (...sager varan larare att vi ska gora iaf, ehe.) It's all good!

Senare aker vi ner till 3rd igen for lite mys i morkret. Varan Black Friday-rea pagick fran 8am till sen kvall kan man saga! SIKKEN vark jag hade i mina ben at the end. Vi lyckades svepa bade 3rd street OCH Century City efter fina priser och klappar infor julen!! ;)

Om EN MANAD ar det julafton!! Pa tal om liksom. Herregud va sjukt. Nu ar det VERKLIGEN snart slut och jag har SA MYCKET att checka av pa To Do-listan. Men det loser sig!..

v

No comments: