Wednesday, November 14, 2012

Back in the days.

Photo: Hedi Slimane. Styling: Emmanuelle Alt. Model: Sasha Pivovarova.







Jaa va fint! Jaa vad jag vill ha exakt alla de dar plaggen! (den forsta hade vall varit lite sadar kanske hahaha..) MEN you get the point. Det ar en gammal photoshoot men passar perfekt in idag med tycker jag.

FOR OVRIGT, hade jag varsta mandagsangesten imorse, och pa lektionen tankte jag herreguuud vilken lang seeeg vecka det kommer bli! SEN kom jag pa att det var onsdag och jag har nu bara 2 lektioner kvar denna vecka :D WOHO! Ska dock traffa min Historia larare imorgon och fa skall..losa lite grejeeer med forhoppningsvis, ga till counseling, lamna papper hit o dit..blabla, sen prov sen helg! WOHO!

Nasta vecka ar det ocksa lediga dagaaaar, sen ar ju skolan praktiskt taget SLUT!!!...eller. Kanns skont iaf, om man ignorerar allt arbete som ar kvar och ska hinna lamnas in pa denna korta tid! :)

v

No comments: