Saturday, November 17, 2012

Nowisthestart.


Var ju helt inne i Breaking Dawn mode igar och glomde helt av att torsdag har SA manga andra grejer med sig varje vecka i vanliga fall. Aven om denna var extra speciell saklart med the end of Twilight serierna :O Filmen var lite hit o dit MEN DET VAR FORTFARANDE TWILIGHT och darfor alskade jag den mer an nagoooot!! Sa mycket minnen sa mycket tid man lagt ner och kanslor och aaaagghh!! (Ida G forstar vad jag menar) Love it alltid.

..MEN maste bara saga dock att nar dom visade Hunger Games fageln BRINNANDES och den andrades till fageln fran andra boken sa DOG jag nastan pa stort och trodde vi skulle fa se en exclusive trailer!! Men icke.. ETT HELT AR tills filmen kommer uuuuuut. I die.

Nu har jag iaf kollat ikapp Glee, Scandal, bla bla so on and so forth, de vanliga torsdagshype serierna! Ligger fortfarande i sangen ehm. Ska ner till gymmet med Cat snart, premiar typ? Spannande hoho.

Alexi ar cool med boysen och spelar basket, ikvall snor jag tillbaka honom dock, ner till 3rd for kaffe och morkermys!! JULSTAMNING sager jag bara!! Hade bade vinterjacka och yberhalsduken pa mig igar!! Mumms.

*











v

No comments: