Monday, June 18, 2007

Getting ready!

Yes! 2 dagar till USA

Först vill jag säga, eftersom att JAG alltid har undrat - Predicament = svår situation

Seen vill jag säga att jag (har en blogg tänkte jag säga HAHA) neeej men att jag har en resedagbok till min pluttiga 1 månads resaaa.. och på resedagboken heter jaaag (bahm bahm baaahm)= Jacqii

Pheeew, didn't see that coming!
(17:e Juni, Söndag)
Idaaag pratade jag först med Tommy på msn, oså frågade han om jag hade pratat med Jacob än. NEJ det har jag inteee, he doesn't like meeee anymoooore! buuääh
Men seeen fick jag ett sms när jag hade loggat (från tommsaa) att Jacob va inne på msn! OH MY.. spring spring spriiiing!! hihi.. and there he was! Jacob
Himla glad blev jag, but I reeeeeeally miss him! och då menar jag REALLY miss him! Vill ha han här NU nu nuuu!
---
Jag o Kimberly var för övrigt på middag hos pappa o dom, typ.. vi hade precis ätit pizza hemma men what eeeev. oså när vi skulle hem körde vi ner ALLA våra lådor från våra rum där (that no longer excist by the way) och jag har slaavat hela dagen och packat upp o lagt undan och SLÄNGT saker i mitt rum hos mamma! ORKA SAKER
Sen kom eveeelinaa, och vi gick o köpte godis och kollade film (OVANTLIIGT). Vi kollade inside man hihi.. festlig film, Clive Owen is the sheat! Sen.. fastnade vi vid datan, kollade massa hemska Texas Chainsaw Massacre clip! EUW. och massa trevliga filmer klipp hihi = Meet the robinsons, Failure to launch OCH what the buck hahahahahaha.. han e ju BÄÄÄST! jag dör.. extra kul att kolla på när man är trött!
Nu sitter jag iaf här, har fixat disken!!, kollat Victorias Secret Fashion Show o lite annat.. nuuu snackar jag med Eeeeve och kollar MEANGIRLS, claaassic mmmhm!
IMORGON, kommer mamma hem.. måste städa lite innan för huset (efter en FF helg) är grooouse, lr dammigt iaf! oooch mitt rum är KAOS.. sen ska jag planera min packning, är lixom dags nu! OCH jag ska jobba.. blää. Sista gången på det hemska stället dock! WHII! Seeen ska vi kolla superman returns hos erica YEEEII! det gillar vi!
Nu har jag inte så mycket på hjärnan längre faktiskt, mest rädd för att sitta här nere själv efter att ha kollat alla hemska himla KLIPP!
JO! jag saaaaaaaaaaaaaaknar Jacob :(
mycket.mycket.mycket
v
v

No comments: