Sunday, June 17, 2007

Himlans bra med musik, i stunder som denna

himlans bra..

A Bad Dream
Keane

Why do I have to fly over every town up and down the line?
I'll die in the clouds above and you that I defend, I do not love

I wake up, it's a bad dream, no one on my side
I was fighting but I just feel too tired to be fighting
Guess I'm not the fighting kind


Where will I meet my fate?
Baby I'm a man and I was born to hate
And when will I meet my end?
In a better time you could be my friend

I wake up, it's a bad dream, no one on my side
I was fighting but I just feel too tired to be fighting
Guess I'm not the fighting kind
Wouldn't mind it if you were by my side
But you're long gone, yes you're long gone now

Where do we go?
I don't even know my strange old face
And I'm thinking about those days
And I'm thinking about those days

I wake up, it's a bad dream, no one on my side
I was fighting but I just feel too tired to be fighting
Guess I'm not the fighting kind
Wouldn't mind it if you were by my side
But you're long gone, yes you're long gone now..

(Lördag 16:e Juni) at Evelinas place.
Det finns vissa dagar när man inte har något vettigt som helst för sig. Eller dagar då man bara inte ORKAR anstränga sig och ta tag i saker. Men sen finns det dagar då man verkligen VILL göra något men phew.. orka orka lixom? En sådan dag hade jag och Evelina idag.. seriöst

"möt mig tjugo över tre utanför mitt hus! Bring clothes and stuff!"
Idag var det utgång som gällde, men först räkmacka! Hos eve såklart, she was aaall alone at home! Jag satt och kollade på maassa kul serier som börjar i höst i usa på cwtv.com - himla bra sida för övrigt. Då fick jag det tidigare visade smset från the lovely lady, och jag satt först kvar en stund, orka stressa när hon bor 2 minuter bort lixom (även om jag VET att jag aldrig kan hålla en tid), så jag satt kvar vid datorn till ungefär 15.00 om inte senare! Jag vet iaf att 15.10 hade jag nästan packat allt jag skulle ha med mig - klänning, leggins, nya toppen, plattången, sminket, jeans+linne+tröja (som jag hade på mig), OCH min vinter/höstjacka eftersom det ösregnade ute, lr det va påväg iaf..

Väl hemma hos Evelina började vi diskutera vad vi skulle göra.. vi gick till affären först förresten och köpte det vi behövde för att göra underbara räkmackor..jaja.. när vi va hemma hos henne dåå, så fixade vi mackorna och satte på SSS (snygg sexig singel, what else!?) Det blev film #1 denna dag..

Efter filmen insåg vi att vi lixom inte orkade göra så mycket. Vädret blev bara sämre och sämre samtidigt som våra humör sjönk och lusten att gå ut var nästan obefintlig. Sååå efter att ha tackat nej till en flaska champagne hos eves stora syster i stan och insett att vi inte kommer gå ut så gick vi till video station. FILM alltid lika lämpligt + godis såklart (tuggummi i detta fallet dock..) Detta var oxå någon gång under den tiden vi bestämt oss för att INTE gå till min klassfest/reunion (efter inte ens 1 månad efter studenten för övrigt).. Jaaaaaaaja.. väl inne i video station bestämmde vi oss för att hyra En Djävulsk Romans (worlds most wanted lips/kiss för övrigt) och Superman returns (det var väll ändå på tiden? HELLOO??) två HIMLANS bra filmer, oh ja! heta människor som kastar sig hit o dit! MEN man fastnar alltid i det dära humöret när man har sett Cruel Intensions (en djävulsk romans jaa, orka svenska xD.. )

Jag o Evelina har för övrigt bestämmt oss för att vi ska bli skådisar. Det är mitt ULTIMATA jobb!
Det hade varit himlans festligt ja,
Eve har oxå kommit på att JAG ska jobba i ett år nu och spara medans HON går klart skolan för att vi sedan ska flytta till USA hihi.. bra va?
I SVERIGE ÄR DET INGEN SOM HELST IDÉ ATT BLI SKÅDIS, blääh
jag vill verkligen, nu vet ni! jag vill VERKLIGEN.. Det är det mest fantastiska jobbet som finns. Jag som ändå är så dramatisk? Det hade ju funkat excelent xD "To be, or not to be. THAT is the question!"
SE! hon kan ju redan
OKEJ!! Back to the vesentliga! haha.. jag har ingen aning om vad jag skrev sist då.. hos eve o det alltså.. Denny joinade oss iaf när vi kollade på film. Jag o eve åt himla mycket hemma hos henne! verkar vara det ända vi gör nu förtiden.. mat mat maaaat. isch.
Jaag tog med båda filmerna hem, för JAG ska kolla extra material! måste måste måste man alltid göra ja :) Fanns dock inget till Superman, men på den andra så!
..sen så var det oxå 3 dagar sen Jacob åkte :(
Himla segt det går? ingen som håller med mig? :/ hmm.. tänker verkligen på han mycket, nästan hela hela tiden ju! Om han ändå skulle kunna HÖRA AV SIG!? han har det alldeles för bra sikkert :) that's why he doesn't miss me..
buuh freakin huuuh
(Söndag 17:e Juni) at home
Nu är jag trött.. ville bara skriva av mig lite ja. Det gick ju sådär? inte mycket mening i det hela eller? Himla mycket som snurrar i huvudet nu ja. Det känns iaf som att saker o ting kommer att ordna sig! Jag vet inte om jag har något att oroa mig för än ens, men När jag väl kommer till den perioden så tror jag det kommer gå bra :)
vi säger så sålänge och hoppas på en good nights sleep tills vidare! v v v
v
förresten - USA om 3!
hur ska detta gå..
v

No comments: