Wednesday, June 20, 2007

Pheeew!

okej (har märkt att jag gillar att börja meningar med okej)

nuuu är jag verkligen jätte trött.. har varit vaken heeela dagen tills nu, förutom min powernap jag tog för en stund sen, 20minuter!

Vi ska åka hemifrån vid 4 tiden! alltså rätt så snart. Och min resväska är icke stängd än (alltså inte färdig för avfärd) haha.. luuul at me

Jag fick för mej att jag skulle vara pigg o gla på planet medans alla andra sov men ACK NEJ jag ska sova som ****! GET THE FREEAKIN OUT OF MY WAY säger jag bara.. SÅ trött är jag xD .. för det första har jag hundra miljoner ont i huvudet och för det andra är det himla kul att vakna på ett flygplan när man är mitt i ingenstans hihi!

Ehm för er som inte vet det så heter jag Jacqii på resedagboken.. kommer iofs skriva här med! Vi har en ap dålig kamera med oss, får se om vi köper en ny där nere! meeen ska försöka uppdatera så gått det går! snart försvinner mina Å Ä Ö haha! festligt.

Nu ska jag -packa klart -fixa med mp3n -dricka vatten (har mått dåligt hela dagen yuuck)

PRATADE FÖRESTEN MED JACOB IDAG
on the phone!
v
ujuj vad vi saknar honom, Me myself and I. Orka att han är på Rhodos nu, och jag här.. snart åker jag till usa och han till sverige!? haha.. vi kommer ha varit tillsamans i 2 månader när jag är hemma igen, och av de 2 månaderna sett varran i typ bara några veckor högst! OFESTLIGT but he's still mine so! ^^
adjö sålänge, Justin är i sverige så håll utkik! KENNY är i sverige med justin (don't hate me J.L hihi)
kommer lipa när konserten är EFTERSOM ATT JAG INTE SKA KOLLA! men men.. :)
I'LL BE IN THE US of A so fuuu** that xD mi scoosi
piis n luv sålänge

No comments: