Thursday, September 1, 2011

Back to school.


Nej gott folk, jag har ingen dator yet! Vet inte riktigt nar jag skaffar den meeen ah. Det loser sig :)

Sitter i min sang och ska ata frukost snart. Borjar 12.45 med Journalistik (writing to sell), sen har jag art kl 3-5.25! Kul kul kul..faktiskt! Maste bara gora laxorna till forsta lektionen innan ehm. Borjade igar men somnade pa golvet sa tankte att jag gar upp tidigare ist!

Aaahhhhh, jag blir verkligen arg nar jag tanker pa min dator! Mest nar jag ar inne pa internet och kollar bilder, och vet att jag hade saa sjukt bra bloggar o tumblrs sparade........kommer inte ihag namnen pa de basta heller! PANIK. Men ibland kommer det upp nagra bra igen. But still..


Annars da? I helgen ar det fotbolls match! Love ska spela pa lordag, och vi ska hejja! Lite som pa film, med cheerleaders o allt ( no comments ). Sen kanske lite Main Street? Supperclub? Vi far se! Orkar inte ens tanka sa langt nu.. Mandag ar det Labor Day sa da ar vi lediga! HOPPAS att det ar superfint vader sa att vi aaantligen kan dra till Venice Beach! Ahh sakna.


For er som inte vet da sa bor jag o Cat i ett rum och Tess o Gabbi i det andra! Gabbi, 26years, har sin first semester nu och kommer fran Alingsas! Det ni.

Hmm.. just det ja! Plugga. Bye! :D

 p.s Jag vann 4 ganger (alla ganger) pa kortspelen igar! MOHAHA. Stolt. Lar ju aldrig handa igen soo just to let you know. ..det spelas mycket kort har namligen. Kanske inte langre for alla blir pa sa daligt humor och sura pa varandra :S

v

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

älskar mileys hår på den bilden..


sen.. haha passa på att spela massa kort nu för jag hatar det så i januari blir det inge mer HAHAHAHA skoja ;) allt är inskickat nu såå bara vänta ose om jag kommer in.. skoj va

Nick J said...

GRATTIS STOR BLOGGAR´N ;D

Dags att skaffa dator nu :D

PUSSS PÅ DIG HUBBABUBBA!!